By Super User on רביעי, 18 פברואר 2015
Category: הדברה בהרצליה

מדביר בהרצליה | הדברה בהרצליה והסביבה

 

מדביר מהרצליה | הדברה בהרצליה

 

הדברה באזור הרצליה והסביבה הינה תחום רחב הדורש ניסיון וידע במגוון רחב של מזיקים הנמצאים באזור השרון.

צלצלו למדביר : 052-6471754

באתר שלנו תוכלו למצוא מידע שימושי על מזיקים ואופן הדברתם. הכרת המזיק וידע על אורך חייו מאפשר לנו להשתמש במינימום חומרי הדברה כדי לפתור בעיות מזיקים ולפעמים ללא חומרים כימים כלל, אנו מעניקים שרות יעוץ טלפוני וזיהוי חרקים מזיקים. אנו יודעים להתמודד עם מגוון רחב של מזיקים: ג'וקים, נמלים, יתושים, טרמיטים, פרעושים, פשפשים, עכברים, חולדות, צרעות- בדף זה תוכלו למצוא דוגמא למידע על צרעות, מאמרים נוספים נמצאים בבלוג שלנו, קל למצוא בחיפוש וללמוד. תהנו. כמו כן מוזמנים להכנס לדף ההמלצות שלנו מגוגל עסקים וניתן לראות את המחירון שלנו, כמה עולה הדברה ?

 

הדברת צרעות מקצועית, יסודית כולל איתור הקן והשמדתו.

צרעות המקננות מחוץ לאזורי המגורים שלנו אינן מהוות איום לצמחיה או לחקלאות, אולם מי מאיתנו מסוגל לחיות בקרבת קן צרעות? מי מאיתנו מכון לאפשר לקן צרעות להתקיים אצלו בגינה? מתחת לפרגולה או על העצים בחצר? מדביר בהרצליה שהוזמן בעקבות קן צרעות חייב לאתר את הקן (לא תמיד מדובר בעניין של מה בכך, אגב) ולטפל בו באופן יסודי ומעמיק, כלומר, להשמיד אותו מהשורש.



מה הבעיה בעצם עם צרעות?

מעבר לעובדה שרובינו פוחדים וחוששים להיעקץ, ובצדק, חשוב לציין כי עקיצה של צרעה הרבה יותר מכאיבה מזו של דבורה. אשר מדובר באנשים שרגישים לעוקץ- הדבר מקבל משנה תוקף. יתרה מכך, ילדים ותינוקות, מפאת משקלם הנמוך ביחס לכמות הארס שקיימת בעוקץ של הצרעה יכולים להיות נתונים בסכנת חיים. במילים אחרות, הדברת צרעות בהרצליה - גם אם אתן ממש חובבי בעלי חיים , גם אם אתם מבינים כי הצרעה לכשעצמה מועילה לצמחיה בגינה שלכם כי היא ניזונה מאותם חרקים שמזיקים לה, אין לכם ברירה אלא להזמין הדברה בהרצליה שיסלק את קן הצרעות הזה ויאפשר לכם לישון בשקט.

איפה מקננות הצרעות?

מדביר בהרצליה נתקל לא פעם בקני צרעות בעליות גג, בסדקים בקירות החיצוניים, אדן החלון, בנישות של תריסים ישנים (במבנים ישנים) או במקומות שונים בחצר כגון מתחת לפרגולות, עצים וכדומה. בישראל נפוצות בעיקר הצרעה הגרמנית והצרעה המזרחית. הצרעה המזרחית נוטה לקנן דווקא באדמה, כאשר איתור הקן שלה נעשה הרבה פעמים על פי תנועה תזזיתית סביב הקן. הצרעה המזרחית ניזונה מפירות, שתייה מתוקה ובשר. הדברה בהרצליה נעשית באמצעות  ריסוס ואיבוק. הצרעה המזרחית קטנה יותר מהצרעה הגרמנית. הצרעה הגרמנית שעירה יותר, ניזונה מפירות, צוף וחרקים- וזו יכולה להיות גם מסוכנת ומזיקה לכוורות. יחד עם זאת מדביר בהרצליה מרגיע: צרעות (כמו רוב החרקים ובעלי החיים בכלל ) אינן תוקפות "סתם כי בא להן" אלא כאשר הן מותקפות או חשות מאוימות. חלק מהמיומנות של מדביר בהרצליה הוא  לפעול ולייצר אוירה נינוחה בה הן לא יבחינו בו או יחושו בתכניותיו... עדיף לבצע הדברה בהרצליה - כאשר מדובר בצרעות – בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב. בשני חלקי היממה הללו הצרעות פחות פעילות. מוקדם בבוקר הן בשלבי יקיצה ואילו בשעות הערב הן לאחר "יום עבודה" והן פחות חדות.

 

הדברה נגד דבורים | הדברה נגד צרעות

דבורים וצרעות חיות בלהקות. הדבורים בונות לעצמן כוורות ואילו הרעות מקננות האדמה. דבורים וצרעות בעלות עוקץ הממוקם בחלק האחורי של גופן והוא משמש להן הגנה. עוצמת הארס בעוקץ הצרעה חזקה הרבה יותר מזו של הדבורה. הבדל נוסף בין עוקץ הדבור לבין עוקץ הדבורה הוא כך שכאשר הדבורה עוקצת, נתלש העוקץ מגופה עצמה ואיתו נתלשים גם הקרביים שלה- מה שגורם כמובן מותה. כאשר הצרעה עוקצת- לא מתרחש דבר כזה: העוקץ מנשאר מחובר לגופה של הצרעה. זו הסיבה שדבורה יכולה לעקוץ רק פעם אחת ואילו צרעות יכולות לעקוץ מספר פעמים. כוורת הדבורים, נחיל הדבורים- מתנהלים על פי "קודים" והירארכיה פנימית. הדברת דבורים חייבת לקחת בחשבון את הקודים הללו. הכוורת מנוהלת ע"י מלכה שמטילה ביצים ו"מפעילה" את הפועלות שמתחזקות את הכוורת ואחראיות לתזונה. הדברת דבורים במרכז יכולה להיעשות בכמה דרכים: באופן כימי הכרוך בפיזור עקיף או ישיר של חומרי הדברה כימיים על הכוורת או הקן או באמצעות הנחת פיתיונות. מדביר דבורים המעוניינים לבצע הדברה כימית ישירה מאתר את הקו או את הכוורת ומאבק אותה בחומרי הדברה רעילים אלה. חומרי ההדברה הללו משמידים את הדבורים ומונעים מדבורים אחרות לבנות קן חדש במקום זה. מדביר דבורים במרכז הנוקט בטכניקת הדברה באמצעות פיתיונות משתמש לרוב בפיתיון בשרי מורעל: רעל חלש לבשר ובאופן זה מאפשר לדבורים להגיע אל הפיתיון בכוחות עצמן. היתרון בשיטה זו הוא שאין המדביר חייב לאתר את מיקומו המדויק של הקן. הדבורים שטעמו מהפיתיון המורעל כבר ירעילו בעצמן את הקו שלהן.

 

מחירון הדברה

מחיר להדברה נגד ג'וקים ( תיקנים ) או הדברה נגד נמלים

הדברה לדירת בין 1-4 חדרים :300-350 ש"ח
הדברה לדירת 5 חדרים :320-370 ש"ח
כל חדר נוסף תוספת של 20 ש"ח

הדברה לבית קרקע : 350 – 700 ש"ח (תלוי בשטח הבית) , ההדברה כוללת הדברה בבורות הביוב ומסביב למבנה

 

קישור למידע נוסף - הדברת ג'וקים

קישור למידע נוסף - הדברת נמלים
קישור מידע נוסף – הדברת תיקן גרמני

 

מחיר להדברת פרעושים וקרציות

דירת 2-5 חדרים : 400-500 ש"ח

 

הדברה לבית קרקע : תוספת מחיר להדברה בחצר לפי השטח ואופי הסביבה.

 

קישור למידע נוסף  – הדברת פרעושים

קישור למידע נוסף  – הדברת קרציות

 


מחיר להדברת פשפש המיטה

 

חדר אחד : 800-1000 ש"ח

קישור למידע נוסף - הדברת פשפשים

מחיר להדברה עבור ועד הבית - בניין קומות

הדברה כוללת ריסוס נגד תיקנים בחדרי מדרגות, לובי, מקלט, בורות ביוב בשטחים המשותפים, חדר אשפה, חדר גז, ארונות חשמל, חדרי אופנים.

ריסוס בניין 3,4,5 קומות :350-450 ש"ח
ריסוס בניין 6,7,8 קומות : 450 – 600 ש"ח

יש לידע את דיירי הביניין על תאריך ושעת ביצוע ההדברה ולאפשר גישה לבורות הביוב ובנוסף להשאיר את לובי הקומות נקי מחפצים אישיים.

 

מחיר להדברת מכרסמים

הדברת מכרסמים : 350 – 450 ש"ח

מלכודת : 10-25 ש"ח

תחנת האכלה למכרסמים :50 ש"ח

איסוף פגר – 200 ש"ח

קישור מידע נוסף – הדברת חולדות ועכברים - לכידת עכברים
 
מחיר הדברת צרעות | הדברת דבורים

הדברת קן צרעות | קן דבורים : 300 – 500 ש"ח


קישור מידע נוסף – הדברת צרעות


מחיר להדברת טרמיטים

קדיחה והזרקת חומר הדברה נגד טרמיטים מתחת למבנה ע"י משאבות לחץ 2500-5500 ש"ח ע"פ גודל הבית.

הדברה על ידי פיתיון :350 ש"ח לנקודה.

קישור למידע נוסף – הדברת טרמיטים

הדברה לעסקים

מחיר הדברה לעסקים נקבע על פי :סוג העסק ( מסעדה, מפעל מזון, משרד וכו') , שטח תפעולי , רמת הנגיעות של המזיקים.

 

טיפול חודשי קבוע :300-450 ש"ח בתוספת מע"מ

 

טיפול חד פעמי : 350-1200 ש"ח בתוספת מע"מ

מחיר הדברה נגד יתושים ומעופפים - הדברה לפני ארועים

 


מחיר ריסוס נגד יתושים נע בין  450-800 ש"ח ע"פ שטח החצר.

קישור מידע נוסף – הדברת יתושים

 

 

Related Posts