Bedbug-min

הדברת פשפשים | הדברת פרעושים - מה ההבדל בין פשפש לפרעוש?

מדוע כדאי לעשות הדברת פשפשים? רבים נוטים לבלבל בין פרעושים לבין פשפשים. בשני המקרים מדבר בחרקים זעירים מאוד, חרקים שהם  טפילים.

בני המשפחה שלנו ובחיות המחמד הינם פונדקאים מצוינים, ניזונים מהדם שלנו ולא מעניקים לנו שום תועלת בתמורה למעט גירודים, עקיצות, פריחות, עור אדמומי וכדומה. בחלק מהמקרים אנשים שרגישים לעקיצות הפשפשים או הפרעושים עתידים לחוות את תופעות הלוואי של העקיצות שלהם: עור שמתקלף וגירוד אינטנסיבי במקרים הקלים, ובמקרים המסובכים והנדירים הם מעבירי מחלות.

 

איך נראה פשפש מיטה | איך נראה פרעוש | איך נראת ביצה של פשפשי מיטה

 

הדברת פשפשים הכרחית לאלו מכם שאיכות החיים שלהם חשובה להם.  פשפש הוא טפיל בעל מבנה גוף שטוח.

 

פרעוש בעל מבנה גוף מחודד יותר. הפרעוש מסוגל לנתר גבוה מאוד ביחד לגודלו הזערורי (ניתור עד לגובה של מטר!) ואילו הפשפש מצויד בכנפיים מנוונות. פרעוש נראים כמו נקודות שחורות שעוקצות אותנו ופשפש נראה גדול יותר וצבעו אדום. פשפש משתמש בחיות המחמד או בבני האדם כפונדקאים רק כאשר הוא רעב ומחפש מזון.

 

איפה פשפש מיטה חי | איפה פרעוש חי

  פרעושים וקרציות, לעומת זאת, רואים בפונדקאים גם "בית חם". היינו, נצמדים אליו, גרים על גופו גם כאשר הם שבעים. גופם של בני אדם וחיות מחמד משמש כבית וכמקור מזון מתי שרק הם רוצים. פשפשים אוהבים לחיות בסדקים של קירות וכוכים. הנם אוהבים מקור חום וזה מה שמושך אותם בגופינו ובגופם של חיות המחמד שלנו. חום הגוף שלנו שמושך אותם, מושך אותם גם לחדר השינה שלנו. זה הסיבה שפשפשים אוהבים לקנן במזרנים. הדברת פשפשים ע"י מדביר מקצועי ובקי באורחות החיים של הפשפש תתמקד בעיקר בחדר המיטות, מזרנים אך גם בספות בסלון או במקומות בהם אתם אוהבים לשכב ולנוח. אם יש לכם בבית פשפשים, הם לא ייעלמו ללא עזרה מקצועית. נהפוך הוא, ללא הדברת פשפשים מקצועית הם ילכו ויתרבו ויהפכו למטרד רציני יותר.