איך מדבירים קן צרעות בחלון

איך לחסל קן צרעות | איך מחסלים קן צרעות
 

​לפני ששואלים איך מחסלים את קן צרעות צריך לראות שאין קינים נוספים בסביבה הקרובה באור יום, חשוב לזהות את אזור הכניסה והיציאה של הקן ולתכן את ההדברה לשעות הערב המאוחרות.

בערב הקן לא פעיל, בחוץ בדרך כלל תראו שומר בכניסה לקן, הוא מודיע לכל החברים שלו על תקיפה של הקן וברגע אחד כל הצרעות שנחו בתוך הקן יוצאות למלחמה.

יש להתקרב אל הקן באיטיות, אין צורך להרעיש או לעשות תנועות חדות לאחר מכן ליישם את חומר ההדברה


איך להרחיק דבורים בגינה | איך נפטרים מדבורים

איך להרחיק דבורים מהגינה

דבורת הדבש אינה מזיקה בשום צורה, לא כאשר היא נמצאת על פרחים ולא במקרה שבהיא באה לשתות מים מהמזגן או מבריכת השחיה ביום קיץ חם, במידה וישנו כוורת שהתמקמה בסמוך לביתכם זה הזמן להזמין שרותי הדברה, במידה וזו דבורת הדבש יבחר המדביר בדרך הטובה ביותר איך להרחיק דבורים מהגינה שלכם. יש לציין שדבורים יכולות להטריד אנשים בכך שהם מחפשות סוכרים במקומות לא מתאימים כמו בתוך חנויות או מאפיות, הן יכולות לשתות מים מספים של בריכות שחיה וילדים יכולים לדרוך עלייהם בטעות, במקרים כאלו כדי להתקשר ולהתייעץ עם מדביר בנושא כדי להבין איך נפטרים מדבורים

איך להיפטר מצרעות

קן צרעות בבית

כשאומרים צרעות בדרך כלל מתכוונים לחרק חברתי, מעופף, בעל עוקץ .

רק הצרעה המזרחית והגרמנית מוגדרות בחוק כמזיקות, לא בגלל העוקץ שלהן אלה בעיקר מהסיבה שהן פוגעות בכוורות של דבורת הדבש, למעשה הן חשבות מאוד לטבע בפרוק החלבונים והסוכרים אשר נמצאים בנבלות או שאריות של חרקים מתים.

לפני שרוצים להבין איך להיפטר מצרעות כדאי לדעת שעלות הדברה של קן צרעות היא בערך 350 ש״ח, לכן תעשו את השיקולים שלכם אם כדאי לכם להסתכן , הרצון להיפטר מהצרעות גדול אבל שזה לא יראה כמו בסרטים המצויירים שרודף אחרייכם כוורת שלמה כי עשיתם טעות.

 אם בכל זאת החלטתם להדביר צרעות זאת לבד הייתי ממליץ לכם לנסות לעשות את זה עם חומרים שמותאים לקהל הרחב עבור טיפול בצעות , כמו מלכודות ריח, או מדבקות משיכה לצרעות ולא להשתמש עם מוצרים שמתאימים לחקלאות- הן בעלי רעילות מאוד גבוה ואינם מתאימים לסביבה הביתית לא בכדי, ידוע שהם מסרטנים וגורמים לבעיות התפתחות של ילדים .