הבלוג של לירן וייס המדביר

 
 וייס המדביר הינו מדביר מוסמך בעל היתר הדברה מטעם המשרד לאיכות הסביבה. הרצון לשמור על סביבת מגורים נקייה ממכרסמים ומחרקים, הוא צורך בסיסי של בני האדם לשמירה על איכות חיים. משנת 1977 אנו מציעים שירותי הדברה עבור לקוחות מהסקטור העסקי מוסדי לצד הסקטור הפרטי.

052-6471754 

מה עושים נגד יתושים

ytoshim-min

מה עושים נגד יתושים בבית

 יתושים בגינה הינם תופעה שכיחה בקיץ הישראלי, אבל מה עושים  נגד יתושים בבית? בתוך הבית הפתרון הטוב ביותר להסתגר במזגן או להניח רשתות בכל החלונות בבית ולודא שהכל סגור לקראת אחר הצהריים, זה יכול לעזור לסוג מסויים של יתושים שעוקצים רק לקראת החשכה והלילה, ישנה אפשרות נוספת של שימוש בקוטל יתושים חשמלי, השימוש הנכון איתו הוא כאשר הבית חשוך יש להדליק אותו והיתושים באים אליו, ישנם קטלים שמחשמלים אותם וישנם עם מדבקה שהם נדבקים אליה, היתרון במדבקה שאין ריח בבית של שרפה ולא שומעים את הפיצוץ של היתוש כשהוא נוגע בנאון ( יש כאלה שקוראים לקטלנים האלו נאו-נצי) ,פתרון נוסף שמאפשר לכם להתמודד עם השאלה מה עושים נגד יתושים בבית הוא מכשירים חשמליים שמורכבים על שיקעי החשמל ואליהם מוצרף בקבוקון של חומר דוחה יתושים שבדרך כלל מכיל חומרי הדברה מסוג פרטרואידים, יש איתו סיכונים והגבלות אך נותן תוצאות טובות גם כן, יש צורך להרחיק אותו כ 2 מטרים מאדם ישן ולהשאיר חלון פתוח בחדר כמו כן צריך גם לתחזק את הבקבוקינים הללו. ישנם גם תכשירים נגד יתושים למריחה על הגוף - חומר נגד יתושים הדוחה יתושים בתכשיר משתחרר למרחק קצר מהעור וכך מונע מנקבת היתוש לעקוץ מומלץ למרוח בפסים דקים ואין צורך לחסות את כל העור החשוף. התכשירים פעילים למספר שעות, בדרך כלל מצויין את ההמלצה כל כמה זמן להמרח מחדש, התכשירים המומלצים הם אלו בעלי ריכוז גבוה של החומרים הפעילים deet , ציטרידיאול.

מה מרחיק יתושים

ריסוס נגד יתושים לחצר

חומרי הדברה ויבוש :

במקומות שהם יש פוטנציאל להמצאות יתושים הדברה מראש של אזורים אלו יתנו פתרון ארוך טווח, שלוליות מקורות מים יבשים, לטפל בטיפטוף של צנרת, שימוש בקטלנים ומנורות ללכידת יתושים מריחת הגוף בתכשירים המאושרים ע״י משרד הבריאות להרחקת יתושים, ללבוש בגדים ארוכים, רשתות בכל הבית. טיפול של עקיצות ע״י משחות כמו פנסטיל ג׳ל.

הרחקת יתושים טבעית:

המגמה הירוקה שמתקדמת בעולם והנסיון להפחית ככול שניתן בחומרי הדברה מצאה דרך להתמודדות טבעית עם בעיית היתושים, נסיון להרחקת יתושים אינו מוכח אך שווה לנסות בעיקר אם יש תינוקות ובעלי חיים קטנים בבית. דרך אחת היא שימוש בשמנים אטרים, הם יעילים לשעה שעתים ויש לחזור על הפעולה כל זמן שאנו נמצאים באזור עם יתושים, יש צורך לדלל שמנים אלו שלא יצרו גרוי בעור, ישנם צמחים דוחי יתושים כמו הגרניום הרפואי והלמון גרס.

איך מרחיקים יתושים

ישנם שיטות רבות איך להרחיק יתושים חלקם אגדות ואמנות טפלות , אבל אשרי המאמין ובגדול מה אכפת לנסות, כמו חצי בצל ליד המיטה, תבלין הציפורן טוב בהרחקת יתושים, בזיליקום הוא עציץ שמרחיק יתושים. השיטה שעובדת היא הדלקת מאוורר על הגוף דבר זה מפריע מאוד ליתושים לנחות ולעקוץ את הגוף, שיטות ידועות נוספות אלו תכשירי הגנה למריחה על הגוף על בסיס deet וציטרידיאול.

שיטות נוספות להרגעת מקום העיקצה היא מריחה של אלוורה , קרח גם עוזר להרגעה,ישנם חומרים במרשם רופא להרגעת הנפיחות אשר שמגיבות בצורה חריגה על בסיס אנטיהסטמין

חומר המרחיק יתושים מהחצר הינו שמן הציטרונלה שאפשר להדליק לפידים, גם הספירלה שנילקת טובה אך היא מפרישה חומרי הדברה לאוויר ובכך מרחיקה יתושים. 

​אם בא לכם עוד קצת מידע מעניין על יתושים, תהנו

מה עושים נגד פרעושים ופשפשים ואיך הם נראים?
הדברה נגד יתושים

Related Posts